Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΜΠΟΥΓΙΑΤΙΩΤΗ – ΣΤΑΠΑ ΜΑΡΙΑΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ.


Αγαπητές-οι συνδημότισσες-ες,

   Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κρανίδι. Τα τελευταία 20 χρόνια κατοικώ στην Κοιλάδα. Εργάζομαι ως ελεύθερη επαγγελματίας διατηρώντας οικογενειακή επιχείρηση στην κάτω πλατεία Κρανιδίου. Εκ του γεγονότος ότι όλη μου την ζωή την πέρασα στον τόπο μας αλλά και του ότι εργάζομαι επί καθημερινής βάσεως έχουν βοηθήσει τα μέγιστα ώστε να αποκτήσω πλήρη αντίληψη και άριστη εικόνα για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της περιοχής, τις απαιτήσεις των συνδημοτών μου αλλά και το ποίες στοχευμένες δράσεις χρειάζονται με σκοπό την καταπολέμηση των μειονεκτημάτων αυτών.
   Στις επικείμενες λοιπόν δημοτικές εκλογές αποφάσισα ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να τεθώ υπό την σεβαστή κρίση σας και να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη σας. Ο Δήμος Ερμιονίδας είναι και θα είναι η πολυαγαπημένη πατρίδα μου, γι' αυτήν ακριβώς την αιτία αποδέχθηκα με ιδιαίτερη χαρά και τιμή την πρόταση του κ.ΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ, να είμαι υποψήφια με τον συνδυασμό "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ". Αρχές θεμελιώδεις με βάση τις οποίες διάγω τον βίο μου, όπως το ΦΙΛΟΤΙΜΟ, η ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, η ΑΡΙΣΤΕΙΑ, η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, η ΕΠΙΜΟΝΗ, η Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, η ΕΥΣΥΝΕΙΔΙΣΙΑ αντανακλώνται απόλυτα και στο πρόσωπο του κ. Γεωργόπουλου. Αλλά και το πρόγραμμά του για τα μείζονα θέματα της περιοχής, τον πολιτισμό, τον τουρισμό, τον αθλητισμό,την εύρεση εργασίας κ.α. με συνεπείραν και αποφάσισα να συμπλεύσω μαζί με την παράταξη αυτή και τους ανθρώπους της.
   Θυμηθείτε πως ο σωστός δρόμος είναι ο ανήφορος, μήτε ευχολόγια, μήτε εύκολες ή μη πραγματοποιήσιμες λύσεις. Το προαναφερθέν έχει αποδειχθεί ουκ ολίγες φορές. Ο μεγάλος Καζαντζάκης είχε πεί " να αγαπάς την ευθύνη, να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο, αν χαθεί εγώ φταίω". Εμείς είμαστε έτοιμοι, με ορμή, χωρίς φόβο να αναλάβουμε αυτή την ευθύνη που θα μας αναθέσετε και μαζί με σας, ακούγωντάς σας, να απαιτήσουμε απο τα κεντρικά όργανα και τους φορείς αυτά που αξίζει η ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΜΑΣ.


ΜΕ ΤΙΜΗ
ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΓΙΑΤΙΩΤΗ-ΣΤΑΠΑ