Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Απάντηση Σπύρου Ζόγκα στον Τάσο Λάμπρου


Αγαπητέ κύριε Τάσο,
διάβασα το από 21/1/2019 δημόσιο έγγραφο σου και με εξέπληξε η προχειρότητα και η επιλογή ¨ο σκοπός αγιάζει τα μέσα¨ αρκεί να κάνουμε τη δουλεία μας.
Λίγες σταράτες κουβέντες λοιπόν αφού υπογράφεις και ως υποψήφιος δήμαρχος Ερμιονίδας και φιλοδοξείς να γίνεις αρχή του τόπου μας. Υπήρξες μαθητής της πολιτικής σχολής Καμιζή και εσχάτως δέχεσαι μαθήματα της
της πολιτικής σχολής Λεμπέση . Το αν είσαι καλός η κακός μαθητής τους θα φανεί στην πορεία αφού ο δρόμος προς την δημαρχιακή καρέκλα είναι και ανηφορικός και δύσβατος και αυτό το αποφασίζουν μόνον οι πολίτες που ζητάνε αλήθεια και μόνον αλήθεια και βεβαίως όχι κατασκευή θεμάτων για να βρίσκεσαι στην επικαιρότητα και να αναγορεύεσαι σε κριτή της οικουμένης επί δικαίων και άδικων , προκειμένου να εξυπηρετείς τον προεκλογικό σου σχεδιασμό και να παραπλανάς τους πολίτες ότι τάχα ενδιαφέρεσαι για την ενημέρωση τους.
Σε ότι με αφορά, κατά τα γραφόμενα σου. Είμαι σύμβουλος της αντιπολίτευσης στην Δημοτική Κοινότητα Κρανιδίου και υπήρξα μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΕΡ για
δυο και μισό χρόνια και προσπάθησα και προσπαθώ να είμαι χρήσιμος στον τόπο μου και τους συμπολίτες μου και από την θέση της αντιπολίτευσης και όχι να φωνασκώ και να δημιουργώ ανούσια προβλήματα ότι τάχα κάνω αντιπολίτευση. Στη ΔΕΥΑΕΡ λοιπόν, αν είχες ενδιαφερθεί πραγματικά και ζητούσες ενημέρωση θα γνώριζες ότι σε κάθε απευθείας ανάθεση πάντοτε υπήρχαν προσφορές και την ανάθεση την λάμβανε ο μειοδότης οπότε ,θα ήταν ανόητο εκ μέρους μου να καταψηφίσω την νομιμότητα και για τον επιπλέον λόγο ότι σχεδόν το στο 99.99% υπήρχε πλειοψηφία και χωρίς την δική μου ψήφο. Υπάρχουν τα πρακτικά και είναι καταχωρημένα τα πάντα , για κάθε ενδιαφερόμενο καλόπιστο και κακόπιστο.
Όταν χρειάστηκε να διαφωνήσω το έκανα δημόσια και είναι ενήμεροι οι πολίτες γι’ αυτό.
Εάν παρόλα αυτά που σου γράφω, έχεις την παραμικρή αμφιβολία η υστεροβουλία σε προκαλώ να σπεύσεις στον εισαγγελέα και να με καταγγείλεις έμενα η οποιονδήποτε.
Εάν συνεχίσεις να αφήνεις υπαινιγμούς θα με αναγκάσεις να σε καταγγείλω εγώ.
Σου ξεκαθαρίζω όμως ότι εγώ δεν προσφέρομαι να με χρησιμοποιήσεις εσύ προκειμένου να γίνεις δήμαρχος κατασκευάζοντας θέματα εκεί που δεν υπάρχουν σπιλώνοντας με.
Ας το έχουν υπόψη τους λοιπόν και αυτό οι πολίτες, σε πόσο ολισθηρό πολιτικό δρόμο βρίσκεσαι και προσγειώσου στην πραγματικότητα. Κλείνοντας, είχα και θα έχω πάντοτε στο μυαλό μου την φιλική συμβουλή του Γιάννη Γεωργόπουλου προς εμένα όταν αναλάμβανα τα καθήκοντα μου ως αντιπολίτευση, ¨θα υπηρετείς τα συμφέροντα των συμπολιτών μας και δεν θα αδικήσεις
ούτε την Δημοτική Κοινότητα Κρανιδίου, ούτε την ΔΕΥΑΕΡ. Η ψήφος σου να είναι πάντοτε κατά συνείδηση και όχι αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση γιατί και αυτό είναι τελικά σε βάρος των πολιτών. Φρόντισε να ναι είσαι χρήσιμος¨ και αυτό έκανα.
Θέλω να πιστεύω υπήρξα χρήσιμος νουνεχής και όχι χρήσιμος ηλίθιος. Οι πολίτες έχουν προβλήματα δικά τους και δεν μπορούν να παρακολουθούν τα εσώψυχα και τις μωροφιλοδοξίες οποιουδήποτε . Όποιος έχει να πει κάτι ας το πει επιτέλους με αποδείξεις και επιχειρήματα. Να συμβάλλει στο δημόσιο διάλογο και να ενημερώνεται σωστά ο πολίτης. Όχι για ψύλλου πήδημα να ‘χαμε να λέγαμε.


Σπύρος Γ. Ζόγκας
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου