Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Υποψήφιος με τη "Δυνατή Ερμιονίδα" ο Αντιδήμαρχος ΔΕ Ερμιόνης Δαμιανός Κουτούβαλης

Συνδημότισσες και Συνδημότες,

Φίλες και φίλοι,

Στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου 2023 αποφάσισα και πάλι να ανανεώσω την υποψηφιότητα μου με τη μεγάλη παράταξη «Δυνατή Ερμιονίδα» με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλο.

Η συμμετοχή μου στο συνδυασμό, «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» από το 2014 είχε και έχει ως σκοπό να υπηρετώ τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία στηρίζω – όπως συνηθίζω να πράττω γενικότερα στη ζωή μου- με εντιμότητα, ειλικρίνεια και αξιοπρέπεια.

Όπως όλοι γνωρίζετε, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ερμιόνη, όπου ζω και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι παντρεμένος με την Έλενα Στάικου από τη Θερμησία και έχουμε αποκτήσει μαζί μια κόρη.

Η αγάπη μου για την Ερμιόνη και γενικότερα για την Ερμιονίδα με ώθησε το 2014 να θέσω υποψηφιότητα με τη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», όπου και εκλέχτηκα για πρώτη φορά Κοινοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης. Το έτος 2019 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος και πάλι με την Παράταξη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» του Γιάννη Γεωργόπουλου.

Από το 2019 έως το 2021 διετέλεσα Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Κοινωνικής Πρόνοιας & Αλληλεγγύης, Πολιτισμού & Παιδείας του Δήμου Ερμιονίδας και από τον Ιανουάριο του 2022 έως τώρα υπηρετώ τους συνδημότες μου από τη θέση του Αντιδημάρχου ΔΕ Ερμιόνης.

Όλα αυτά τα χρόνια, εργάστηκα με αγνές και διαφανείς προθέσεις ως προ το ρόλο και τις αρμοδιότητες που μου δόθηκαν.

Δεσμεύομαι να παραμείνω σταθερά δίπλα σας, όπως έμπρακτα έχω αποδείξει, αποσκοπώντας στην κατεύθυνση βελτίωσης του επιπέδου ζωής όλων και στην αναβάθμιση της ζωής των παιδιών μας.

Παραμένω, λοιπόν, ενεργός δημότης στο πλευρό του Γιάννη Γεωργόπουλου, του ανθρώπου που μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για ένα Δήμο Πρότυπο Αλληλεγγύης και Δίκαιης Ανάπτυξης.

Για έναν Δήμο που θα συνεχίζει να προοδεύει, για έναν Δήμο που σέβεται τους θεσμούς, την Ερμιονίδα και τους ανθρώπους της!


Με εκτίμηση,

Δαμιανός Κουτούβαλης

Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Ερμιόνης