Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

Γιατί προσπάθησε να κλέψει τις εκλογές ο κ. Μαργέτας, ενώ γνώριζε πολύ καλά ότι στην κάλπη τις είχε χάσει;

Κρανίδι, 15.02.2024

Ανακοίνωση

Ο κ. Μαργέτας σε ανακοίνωσή του σχετικά με την απόφαση 10/2024 του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Ναυπλίου και την πανηγυρική δικαίωσή μου, δεν δίνει καμία απάντηση στα αμείλικτα ερωτήματα που του έθεσα και προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, εισαγάγει φαιδρότατους νεολογισμούς του τύπου “αναγκαιότητα δικαστικής διάγνωσης”.

Το βασικό ερώτημα που του έθεσα είναι γιατί αποφάσισε να με σύρει στα δικαστήρια άδικα, παρότι γνώριζε πολύ καλά από τους δύο εκλογικούς του αντιπροσώπους που ήταν παρόντες στην καταμέτρηση του 2ου εκλογικού τμήματος της Θερμησίας, ότι τους κύκλους στα ψηφοδέλτια έθεσε εκ των υστέρων η ίδια η δικαστική αντιπρόσωπος, ενώ αυτά βγήκαν από τους φακέλους έγκυρα χωρίς κύκλους;

Γιατί προσπάθησε να κλέψει τις εκλογές, ενώ γνώριζε πολύ καλά ότι στην κάλπη τις είχε χάσει;

Γιατί χωρίς κανέναν ενδοιασμό και δίχως καμία ηθική αναστολή αποφάσισε να στραφεί εναντίον ενός ολόκληρου χωριού όπου η “Δυνατή Ερμιονίδα” έλαβε το 70% των ψήφων, ισχυριζόμενος ότι οι κάτοικοί του είτε δεν καταλάβαιναν πως ψηφίζουν, είτε ψήφιζαν με σημαδεμένα ψηφοδέλτια;

Απλά μας λέει ότι άσκησε το νόμιμο δικαίωμά του, το οποίο επιφυλάσσεται να ασκήσει και περαιτέρω.

Οπότε και εγώ είμαι υποχρεωμένος από εδώ και στο εξής να ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα που έχω, προκειμένου να προστατέψω την τιμή και την υπόληψή μου.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους τρεις εξαίρετους δικηγόρους κ.κ. Λάμπρο Γεωργακόπουλο, Γιώργο Γεωργόπουλο και Μιχάλη Καρατζά, οι οποίοι με την άρτια επιστημονική τους κατάρτιση και τις εμπεριστατωμένες νομικές τους γνώσεις, υποστήριξαν με απόλυτη επιτυχία την υπόθεση από την πρώτη στιγμή μέχρι και την πλήρη δικαίωση μου.



Γιάννης Γεωργόπουλος

Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Δυνατή Ερμιονίδα»

Δήμαρχος Ερμιονίδας