Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

«Η αλήθεια πάντα θα δικαιώνει αυτούς που την υπηρετούν»

Κρανίδι, 17.10.2024

Ανακοίνωση 

Δεν σκοπεύω να ασχοληθώ παραπάνω με άτομα που ίσως δεν μπορούν ή μάλλον εσκεμμένα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. Για το επίπεδο της νοημοσύνης τους δεν ευθύνομαι εγώ. Δεν δέχομαι όμως να υποβιβάζουν το δικό μου και των συμπολιτών μου.

Σχετικά, λοιπόν, με τις πιέσεις στο δίκτυο ύδρευσης της κάθε Κοινότητας μέχρι και οι πέτρες που είναι κάτω από την γη και αγκαλιάζουν τις σωληνώσεις ξέρουν πως κανένα τμήμα, εκτός αυτών που άλλαξαν επί των ημέρων μας, δεν θα άντεχαν πίεση ανώτερη των 10 μπαρ για παραπάνω από μια μέρα. Όσο δε για τις παρεμβάσεις - επεμβάσεις μας, για το εν λόγω θέμα, δεν περιμένουμε από κανέναν Πρόεδρο να μας ενημερώσει αφού μόνιμα και επί καθημερινής βάσης στην Κοινότητα Διδύμων τεχνικός της ΔΕΥΑΕΡ εποπτεύει την κατάσταση και ενημερώνει ανελλιπώς την διεύθυνση. Γι’ αυτό κι ο συγκεκριμένος Πρόεδρος τις περισσότερες φορές που έχει ενημερώσει την ΔΕΥΑΕΡ για κάτι, έχει λάβει αμέσως απάντηση αφού σχεδόν πάντα η υπηρεσία ήταν ενημερωμένη.

Για το έργο της δικής μας Διοίκησης στη ΔΕΥΑΕΡ κριθήκαμε, κρινόμαστε και θα κριθούμε συνολικά όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου. Επειδή όμως «αυτοί οι επικριτές μας» δεν βλέπουν μακριά ας μην βγάζουν συμπεράσματα και πολύ περισσότερο ας μην τρέφουν ελπίδες.

Κλείνοντας, αγαπητοί συμπολίτες μου, δοθείσης της ευκαιρίας, αφήνω ένα σχόλιο για την αθωότητα και τον αθώο. «Αυτός που δεν είναι υπεύθυνος για πράξη κακή, ανάρμοστη, παράνομη ή ανέντιμη εξασφαλίζει την αθωότητά του με αδιάσειστα στοιχεία και επιχειρήματα. Έτσι έχει κάθε δικαίωμα να διατυμπανίζει πως είναι αθώος και να περηφανεύεται γι’ αυτό. Όταν όμως αθωώνεται, εν προκειμένω, από καλόψυχους μάρτυρες ή λόγω αμφιβολιών, πρέπει να σκύβει το κεφάλι και να ευχαριστεί τον θεό, τους ανθρώπους και την τύχη που τον ευνόησαν.»

Έχω χρέος έναντι όλων σας να ασχοληθώ με τα πολλά και χρόνια προβλήματα της ΔΕΥΑΕΡ και σας υπόσχομαι πως δεν θα αναλωθώ άλλο σε τέτοιου είδους διαξιφισμούς. Είμαι εδώ για να προσφέρω στον τόπο μου και στους ανθρώπους και αυτό θα συνεχίσω να κάνω ακλόνητος!

Αριστείδης Α. Μπίμπας

Προέδρος Δ.Σ  Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας