Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Γεώργιος Ζέρβας

Αγαπητές Συμπολίτισσες, Αγαπητοί Συμπολίτες......

Με αφετηρία την αγάπη μου για το Κρανίδι αποφάσισα να εμπλακώ στην τοπική αυτοδιοίκηση με στόχο να συμβάλλω, με όποιο τρόπο μπορώ, στην ανάπτυξη και προβολή της γενέτειράς μου. Στην προσπάθειά μου αυτή μπορώ και θέλω να αξιοποιήσω γνώσεις, επαφές και εμπειρίες από την πολυετή επαγγελματική μου διαδρομή στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Ιωάννη Γεωργόπουλο έχουμε ανταλλάξει απόψεις και ιδέες και έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις, η υλοποίηση των οποίων είναι βέβαιο ότι θα βοηθήσει το Δήμο μας. Με την υποστήριξή της υποψηφιότητάς μου από μέρους σας, η συμβολή μου θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεώργιος Ζέρβας, Καθηγητής, π. Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών


Απόφοιτος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πήρε το Διδακτορικό του Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο του Leeds της Αγγλίας, το περιεχόμενο της οποίας κατοχυρώθηκε ως πατέντα σε 25 χώρες.

Υπηρέτησε τη Γεωπονική εκπαίδευση και έρευνα επί 40 χρόνια, με ευρεία διεθνή αναγνώριση από το συγγραφικό του έργο και τον μεγάλο αριθμό δημοσιευμένων εργασιών σε διεθνούς κύρους επιστημονικά περιοδικά του εξωτερικού.

Εκλέχτηκε Πρύτανης δύο φορές, είναι Πρόεδρος της Ελληνικής Ζωοτεχνικής Εταιρείας και της Ελληνικής Γεωργικής Ακαδημίας. Διετέλεσε Αντιπρόεδρος της Εuropean Associasion for Animal Production (EAAP) από την οποία τιμήθηκε το 2018 για τη συμβολή του στην επιστήμη και την προσφορά του στην EAAP.

Τιμήθηκε , επίσης, από το Δήμο Κρανιδίου το 2006.

Είναι επιστημονικός υπεύθυνος ερευνητικών Προγραμμάτων και Μελετών που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση , το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και ιδιωτικούς φορείς.