Τρίτη 22 Αυγούστου 2023

Ο Μανώλης Φλωρής, Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας υποψήφιος με τη "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ"

Αγαπητές Συνδημότισσες, 
Αγαπητοί Συνδημότες,

Καταρχήν θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου, για την τιμή που μου έχετε κάνει με την ψήφο σας όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση του Δημάρχου Ερμιονίδας κ. Γιάννη Γεωργόπουλου να συνεχίσουμε την επιτυχημένη συνεργασία μας και έτσι είμαι ξανά υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για τον Δήμο Ερμιονίδας, με τον συνδυασμό Δυνατή Ερμιονίδα του οποίου είναι επικεφαλής.

Την τρέχουσα δημοτική περίοδο ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Γεωργόπουλος, στα πλαίσια των μετεκλογικών συνεργασιών που προέβλεπε η απλή αναλογική, με τίμησε με την θέση του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας.

Από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων μου εργάστηκα καθημερινά αφιλοκερδώς, με γνώμονα τις βασικές αρχές που χαρακτηρίζουν την εικοσιπεντάχρονη αυτοδιοικητική μου διαδρομή, δηλαδή την διαφάνεια, την συνέπεια, την αποφασιστικότητα, την συναίνεση, τη συλλογικότητα και την ταπεινότητα, με αποτέλεσμα να έχει πραγματοποιηθεί ένα έργο το οποίο είναι καταγεγραμμένο και παρουσιάστηκε εν μέρει στον απολογισμό του 2022 και θα παρουσιασθεί πλήρως το προσεχές διάστημα.

Η συνεργασία μας με τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, είχε αποτέλεσμα να δρομολογηθούν σημαντικά αναπτυξιακά έργα για την επόμενη πενταετία.

Σχεδιάσαμε, μελετήσαμε, προγραμματίσαμε, χρηματοδοτήσαμε και ωριμάσαμε μεγάλα έργα, τα οποία είναι έτοιμα να υλοποιηθούν την προσεχή δημοτική περίοδο.

Έχω πρωτίστως την διάθεση και την εμπειρία να προσφέρω στον τόπο μου, κάτι που νομίζω ότι έκανα και στο παρελθόν με επιτυχία ως Δημοτικός Σύμβουλος, ως Αντιδήμαρχος και τέλος ως Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας.

Δεσμεύομαι να αγωνιστώ ώστε όλοι μαζί να προχωρήσουμε μπροστά τον τόπο μας, για ένα καλύτερο αύριο.

Ζητώ να με εμπιστευθείτε εκ νέου, αποτιμώντας την μέχρι σήμερα δημόσια παρουσία μου, τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον αυτοδιοικητικό στίβο.

Όλοι Μαζί Προχωράμε Δυνατά Μπροστά,
Όλοι Μαζί για ακόμα πιο Δυνατή Ερμιονίδα.


Με Εκτίμηση,
Μανώλης Φλωρής