Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Η 60η υποψηφιότητα για τη "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιάννης Τσαμαδός


Αγαπητές Συνδημότισσες, 
Αγαπητοί Συνδημότες,

Νομίζω ότι έφτασε η ώρα να ανακοινώσω την ανανέωση της στήριξής μου στον Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο με την εκ νέου υποψηφιότητά μου, με τη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτώβρη 2023.

Δε θα μπορούσα άλλωστε να μην του ανταποδώσω την αμέριστη εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μας, μέσα από τις θέσεις που μου εμπιστεύτηκε. Αυτή, του Αντιδημάρχου καθαριότητας, αλλά και αυτές που κατέχω μέχρι σήμερα, του Προέδρου της σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και του Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.

Μαζί περάσαμε πολλά κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας. Καταφέραμε να “καθαρίσουμε” το Δήμο Ερμιονίδας, που αποτελούσε μια “απέραντη χωματερή” και να λύσουμε οριστικά το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στο Δήμο μας.

Πάντα η εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, μ’ έκανε να παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε στο διάστημα αυτό, όπως αυτόφωρα, δικαστήρια, κ.λ.π., δε στάθηκαν ικανές να μας εμποδίσουν και τελικά πετύχαμε στο ακέριο όλους τους στόχους μας..

Για έβδομη φορά στην αυτοδιοικητική μου πορεία, θα είμαι υποψήφιος σε ένα συνδυασμό με νέους, αξιόλογους ανθρώπους, αλλά και με παλαιά στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης, που έχουν αφήσει το θετικό στίγμα τους σ’ αυτό τον τόπο.

Πιστεύω ότι η φρεσκάδα των νέων και η εμπειρία των παλαιών, θα αποτελέσουν τον τέλειο συνδυασμό για τη νίκη της παράταξής μας, στις εκλογές του Οκτώβρη 2023, αλλά και για τη διακυβέρνηση του Δήμου μας, τη νέα Δημοτική περίοδο.

Το έργο που έχει συντελεστεί από την παρούσα Δημοτική Αρχή, στην οποία και συμμετέχω, είναι μεγάλο.

Τεράστιο θα είναι το έργο που θα συντελεστεί τη νέα Δημοτική περίοδο, αφού έχουν εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί, πολλές από τις προτάσεις μας για μεγάλα έργα. Με την εργατικότητα, την αξιοπιστία, την υπομονή, επιμονή και την αποτελεσματικότητα του Γιάννη Γεωργόπουλου, καταφέραμε πολλά και θα πετύχουμε πολλά περισσότερα!

Θα είμαι στο πλευρό του, αν ο λαός της Ερμιονίδας με τιμήσει για μια ακόμη φορά, όπως με τίμησε έξι φορές μέχρι σήμερα, για να προσφέρω τον καλύτερο εαυτό μου, όπως άλλωστε έκανα και στο παρελθόν, για το καλό και την πρόοδο του τόπου που γεννήθηκα, του τόπου που ζω, του τόπου που αγαπώ.

Με εκτίμηση
Γιάννης Τσαμαδός