Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Δήλωση της υποψήφιας Κοινοτικής Συμβούλου Βλαχογιάννη - Βαρκαρόλη Μαρίας για την υποψηφιότητά της στην "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ"

Αγαπητοί συμπολίτισσες και Συμπολίτες,

Είμαι η Μαρία η Βλαχογιάννη, γέννημα θρέμμα Κρανιδιώτισσα και με τους περισσότερους κατοίκους της Ερμιονίδας γνωριζόμαστε.

Στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 θα είμαι υποψήφια Κοινοτική Σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου με τη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλο, γιατί πιστεύω ότι μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω ουσιαστικά και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για το κοινό καλό του τόπου μας.

ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙ και θ’ αγωνιστώ με ειλικρίνεια να καλυτερέψουμε την καθημερινότητά μας.

Είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που μου αρέσει να σας κοιτώ στα μάτια και δεν παραβλέπω τις δυνατότητες, την παράδοση και την ιστορία μας.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ και με τη σωστή συνεργασία ΟΛΩΝ ΜΑΣ μπορούμε να αναδείξουμε το όμορφο ΚΡΑΝΙΔΙ ΜΑΣ και να παραδώσουμε έναν καλύτερο Τόπο στις επόμενες γενιές μας.

Με εκτίμηση,

Μαρία Βλαχογιάννη – Βαρκαρόλη

Κοινοτική Σύμβουλος Κρανιδίου

Υποψήφια Κοινοτική Σύμβουλος Κρανιδίου