Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ Δ.Κ. ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΚΟΥΤΟΥΒΑΛΗ ΔΑΜΙΑΝΟΥ του ΜΙΧΑΛΑΚΗ.

 
Ερμιονίτες και Ερμιονίτισσες,

Συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές της 18ης Μαϊου στο ψηφοδέλτιο της "Δυνατής Ερμινίδας", με επικεφαλής τον κ.Γιάννη Γεωργόπουλο , ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος της Δημοτικής μας κοινότητας.

Ως νέος της Ερμιόνης μας, των σοκακιών του Μανδρακιού, της αλμύρας της θάλασσας, της βιοπάλης και της τέχνης του ξύλου, νέος οικογενειάρχης, θέλησα και πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω και να εκπροσωπήσω την νέα γενιά του τόπου, με ξεχωριστό και διαφορετικό τρόπο , στα κοινά της πόλης που γεννήθηκα, δραστηριοποιούμαι και αγαπώ.

Όλοι σας με γνωρίζεται από το διάβα μου. Από μικρός στο μάθημα και στην βιοπάλη. Στην τέχνη του ξυλουργού με τον μεγαλύτερο αδελφό μου και τον αείμνηστο πατέρα μου, ευαίσθητος και γνώστης στη καλλιτεχνία της μουσικής, ανήσυχος για τα κοινά θέματα της μικρής μας κοινωνίας, σήμερα αναζητώ την στήριξη και την ψήφο σας.

Αναζητώ την στήριξή σας έξω από τα κομματικά χαρακώματα του χθες και τις προσωπικές αντιπαραθέσεις, για να μπορέσω να εκπροσωπήσω, μαζί με τους υπόλοιπους εκλεκτούς της γενιάς μου, την Δημοτική μας κοινότητα.
Να δρομολογήσουμε λύσεις και θέσεις γι'αυτά που αφορούν την μελλοντική μας πορεία. Να συνεργαστούμε με τους ικανότερους όλων των δημοτικών παρατάξεων και να παρουσιάσουμε ένα διαφορετικό πρόσωπο την Ερμιόνης μας.

Στηρίξτε την δυνατή μου συμμετοχή και προσπάθεια με την ψήφο σας.

Με εκτίμηση,
Δαμιανός Κουτούβαλης του Μιχαλάκη
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Ερμιόνης με την "Δυνατή Ερμιονίδα"