Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΖΟΓΚΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ.




Αγαπητή μου συμπολίτισσα-Κρανιδιώτισσα,


Αγαπητέ μου συμπολίτη-Κρανιδιώτη, 


    Επέτρεψέ μου να επικοινωνήσω μαζί σου ως συμπατριώτης σου κρανιδιώτης, και να σου γνωστοποιήσω ότι στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές θα είμαι και εγώ υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο ΤΟΠΙΚΟ ψηφοδέλτιο του ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ με το συνδυασμό του υποψήφιου Δημάρχου ΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ τη “ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ”.

    Σέβομαι τη γνώμη σου και δε θα ήθελα να γίνω πιεστικός και να σε κουράσω, αραδιάζοντας σ’ αυτή μου την επιστολή προεκλογικές κορώνες. Επέτρεψέ μου να σου εκθέσω και τη δική μου γνώμη και ίσως συμφωνήσουμε. Δέχτηκα την πρόταση και συμμετέχω σ΄αυτό το ψηφοδέλτιο, διότι είμαι βέβαιος ότι ο υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος, ο οποίος με τιμάει με τη φιλία του τριάντα χρόνια τώρα, είναι πάνω απ’ όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ και τον γνωρίζω άριστα, διαθέτει τα προσόντα που απαιτούνται ώστε να τον επιλέξουν οι πολίτες ως τον Δήμαρχο Ερμιονίδας για την επόμενη πενταετία. Είναι άξιος, ικανός, έμπειρος, συνεργάσιμος και διαθέτει τις γνώσεις που χρειάζονται για να αναλάβει τα απαιτητικά καθήκοντα του Δημάρχου. Το φιλόδοξο πρόγραμμα που σχεδίασε μαζί με τους άξιους συνεργάτες του, ανοίγει νέους ορίζοντες και θα βοηθήσει το Κρανίδι μας να πάει μπροστά, αλλά και τους πολίτες που ταλαιπωρούνται με πολλά καθημερινά προβλήματα στον τόπο μας.

    Το ιστορικό μας Κρανίδι, ως Πρωτεύουσα της Ερμιονίδας, δικαιούται και πρέπει να βρει την καλύτερη θέση που του αξίζει και έχουμε υποχρέωση όλοι οι Κρανιδιώτες να εργαστούμε για αυτό.


Συμπατριώτη μου και συμπατριώτισσα,


    Μεταξύ όλων των άξιων συνυποψήφιών μου, εάν συμφωνείς και θεωρείς και μένα ως     υποψήφιο, χρήσιμο και κατάλληλο, δώσε μου τη δυνατότητα να εκλεγώ. Βάλε σταυρό προτίμησης και στη δική μου υποψηφιότητα και θα προσπαθήσω να μην σε απογοητεύσω για την επιλογή σου.


Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση
Σπύρος Γεω. Ζόγκας
Λογιστής
 Κρανίδι Αργολίδας
Tηλ.: 2754023623
Κιν.: 6974245923