Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΑΝΤΟΥΛΙΝΑΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.





ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΟΥΛΙΝΑΚΗΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ 
ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ"



Στις εκλογές της 18ης Μαΐου 2014, θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο κεντρικό ψηφοδέλτιο της Ερμιόνης με το συνδυασμό Δυνατή Ερμιονίδα, του Γιάννη Γεωργόπουλου. Όταν μου προτάθηκε η υποψηφιότητα από τον κ. Γεωργόπουλο, δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ αρκετά. Το κύρος, η αξιοπιστία, η καθαρότητα, η δυναμική, οι γνώσεις, η εργατικότητα και η εντιμότητα του Γιάννη Γεωργόπουλου, ήταν οι πρώτοι βασικοί λόγοι για τους οποίους αποφάσισα να είμαι υποψήφιος. Και επιπλέον η αγάπη για τον τόπο μου και η δυνατότητα και η θέλησή μου να συνδράμω ώστε κάνουμε την Ερμιονίδα μας ακόμα ομορφότερη, ήταν οι βασικές αιτίες για τις οποίες θέτω υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό Δυνατή Ερμιονίδα του Γιάννη Γεωργόπουλου. Στις 18 Μαΐου ψηφίζουμε όλοι Δυνατή Ερμιονίδα. Στις 18 Μαΐου πάμε τον τόπο μας μπροστά.


Με εκτίμηση

Νικόλαος Αντουλινάκης του Στυλιανού