Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΓΟΥΖΟΥΑΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ του ΑΝΔΡΕΑ.



Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1977. Αποφοίτησα το 1994 από το γενικό λύκειο Κρανιδίου. Το 1995 τραυματίστηκα σε τροχαίο ατύχημα με συνέπεια τη παράλυση των κάτω ακρών μου. Αυτό εμπόδισε τη προσπάθεια μου για σπουδές αλλά δεν έσβησε την όρεξη μου για τη ζωή. 
Το 1998 άρχισα να εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας (περιπτεριούχος). Ασχολούμαι με τον αθλητισμό και συγκεκριμένα με το άθλημα των ρίψεων (δισκοβολία, σφαιροβολία) και έχω διακριθεί σε πανελλήνιο επίπεδο (8 χάλκινα ,6 ασημένια και 1 χρυσό μετάλλιο).Είμαι μέλος των συλλογών, Παρέμβαση πολιτών Ερμιονίδας, Φυσιολατρική ομάδα Ερμιονίδας ,Summit runners Ερμιονίδας, Σύλλογος παραπληγικών βορειοανατολικής Πελοποννήσου και στον Σύλλογο ατόμων με αναπηρία Αργολίδας επίσης είμαι εκλεγμένος αντιπρόσωπος της Αργολίδας στο περιφερειακό συμβούλιο ατόμων με αναπηρία Πελοποννήσου. Το 2006 αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου. Το 2010 εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος με την Προοδευτική πατριωτική συμπαράταξη Ερμιονίδας και υπηρέτησα τους συμπατριώτες μου από τη θέση του Αντιδημάρχου (2011-2013) και από τη θέση του Προέδρου της Κοινωφελής Επιχείρησης Αθλητισμού και Περιβάλλοντος του Δήμου Ερμιονίδας (2013-2014). 
Δέχθηκα τη πρόταση του κυρίου Γεωργόπουλου να είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό του για τρεις λόγους. Πρώτον γιατί η παράταξη αποτελείται από νέα, άφθαρτα, δυναμικά και με όρεξη για δουλεία άτομα. Δεύτερον και σημαντικότερο επειδή είναι αληθινός στα λόγια και στις πράξεις του, δεδομένο που μπορεί ν΄ ακούγεται τετριμμένο αλλά πλέον δύσκολα βρίσκεις τέτοιον υποψήφιο δήμαρχο ενώ πιο εύκολα βρίσκεις υποψήφιο που τάζει τα πάντα και χρησιμοποιεί αθέμιτους και ανήθικους τρόπους για να καταφέρει να  βρει υποψήφιους και ψήφους. Και τρίτον επειδή μπορεί ( έχει τεράστια εμπειρία στη δημόσια διοίκηση) να διοικήσει αποτελεσματικά τον δήμο μας στη δύσκολη οικονομικά και κοινωνικά εποχή που διανύουμε.




Μετά τιμής



Ευάγγελος Γουζούασης του Ανδρέα