Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΦΑΣΙΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ.


Φίλες, φίλοι


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ερμιόνη. Εδώ έκανα τις παρέες μου και δραστηριοποιήθηκα στον αθλητισμό και τη μουσική. Απουσίασα από την αγαπημένη μου Ερμιόνη λόγω σπουδών στον τομέα της μηχανολογίας, αλλά πάντα έψαχνα τρόπο να επιστρέψω στη ιδιαίτερη πατρίδα μου, στον τόπο που αγάπησα. Τελειώνοντας τη θητεία μου στην Προεδρική Φρουρά και τις σπουδές μου παντρεύτηκα και ξεκίνησα να εργάζομαι. Πλέον δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στη Θερμησία και ζω με την με την τετραμελή οικογένειά μου στη Ερμιόνη, καθότι θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος τόπος να μεγαλώσουν τα παιδιά μου.

Στηρίζω τον κύριο Γιάννη Γεωργόπουλο γιατί είμαι πεπεισμένος ότι διαθέτει τις τρείς βασικότερες αρχές που πρέπει να χαρακτηρίζουν τον άνθρωπο. Να είναι ντόμπρος, εργατικός και τίμιος.

Στηρίζω τη Δυνατή Ερμιονίδα γιατί αποτελείται από νέους ανθρώπους που μοιράζονται τα ίδια όνειρα με εμένα, αλλά και παλιούς και άξιους, να μας δείξουν τον τρόπο να τα πραγματοποιήσουμε. Ζητώ την ψήφο σας για να βοηθήσω και εγώ τον κύριο Γιάννη Γεωργόπουλο να μετατρέψουμε την Ερμιονίδα σε ιδανικό τόπο να μεγαλώσουν τα παιδιά μας.


 

Με εκτίμηση


Αθανάσιος Φασιλής