Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Αγαπητές Συνδημότισσες, αγαπητοί Συνδημότες,



Η Δημοτική μας παράταξη "Δυνατή Ερμιονίδα" και εγώ προσωπικά, εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας σε όλους εσάς που μας τιμήσατε με την ψήφο σας και κατά τον δεύτερο γύρο των εκλογών για το Δήμο Ερμιονίδας.

Η εκλογική διαδικασία ανέδειξε με οριακή πλειοψηφία 59 ψήφων ως νικητή των εκλογών τον κ. Δ. Σφυρή και την παράταξή του "Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας".

Σε μας δόθηκε η εντολή να πάρουμε τη θέση της μείζονος αντιπολιτεύσεως στο Δήμο μας.

Σεβόμενοι τη λαϊκή ετυμηγορία η οποία πηγάζει από τις βαθύτατες δημοκρατικές μας αρχές, θα τιμήσουμε την εντολή αυτή συμβάλλοντας εποικοδομητικά στο έργο της νέας Δημοτικής αρχής.

Πεποίθησή μας είναι ότι πρέπει να εγκαταλειφθούν οι πρακτικές της στείρας αντιπαράθεσης και να εργαστούμε όλοι, κατ' αναλογία και ευθύνη, για την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου και των Δημοτών.

Διαβεβαιώνουμε τους Δημότες που μας επέλεξαν με την ψήφο τους, ότι θα τους εκπροσωπήσουμε επάξια στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

Τέλος, εκφράζω τις θερμές ευχαριστίες μου σε όλους τους συνεργάτες μου, την οικογένειά μου και τα μέλη της "Δυνατής Ερμιονίδας" για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου και τη συμβολή τους σε όλη αυτή τη δύσκολη προεκλογική προσπάθεια.



Εύχομαι στη νέα Δημοτική αρχή να πετύχει στο έργο της, ούτως ώστε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να μπούμε, ως Δήμος και ως Δημότες, με γοργούς ρυθμούς σε τροχιά προόδου και ανάπτυξης.





Με τιμή

   Γιάννης Γεωργόπουλος