Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΜΠΟΛΛΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ.



Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,

    Διανύοντας μια περίοδο κρίσης και ανασφάλειας, ανάγκη όλων των πολιτών είναι η σταθερότητα, η ανάπτυξη και η ευημερία του τόπου. Γι’ αυτό το λόγο, οφείλουμε να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόσωπο, που θα προσφέρει τις υπηρεσίες του, ώστε να υλοποιηθούν αυτοί οι στόχοι. Το πρόσωπο αυτό, είναι ο κ. Γιάννης Γεωργόπουλος και μαζί με αυτόν, όλοι εμείς οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι που θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε στην ανάδειξη του τόπου μας και κυρίως στην επίλυση των προβλημάτων του.
    Προσωπικά, ανήκω στη γενιά των νέων. Γεννημένος το 1987, ήμουν επί χρόνια αθλητής του στίβου με σημαντικές διακρίσεις και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 είχα την τιμή να είμαι ένας από τους λαμπαδηδρόμους της Ολυμπιακής φλόγας, παραλαμβάνοντάς την από την άνω πλατεία του Κρανιδίου. Σήμερα, είμαι αγρότης κανονικού καθεστώτος , έχοντας παράλληλα μια ατομική επιχείρηση κατασκευής και συντήρησης χώρων πρασίνου καθώς και φύλαξης υπαίθριων χώρων και κατοικιών. Είμαι παντρεμένος και περιμένω το δεύτερο παιδί μου.
   Σε αυτές τις εκλογές, θεωρώ τον εαυτό μου έτοιμο να παλέψει για τα προβλήματα του Δήμου και να συμβάλλω όσο μπορώ στα κοινά. Με τη στήριξή σας και κατά συνέπεια την ψήφο σας, θα μου δοθεί η ευκαιρία να προσπαθήσω για το καλό του τόπου μας, που θα έχει αντίκτυπο τόσο σε εμάς αλλά κυρίως στα παιδιά μας.




Με εκτίμηση,
Μπόλλας Νικόλαος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος «Δυνατής Ερμιονίδας»



Διεύθυνση e-mail : bollasnikolaos@gmail.com
Τηλέφωνο : 6942562331