Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ.





Γεννήθηκα στα Δίδυμα και είμαι κάτοικος Ηλιοκάστρου.
Διετέλεσα επί 12 χρόνια πρόεδρος της κοινότητας, ασχολήθηκα με τον συνδικαλισμό και δημοσιογράφησα στον τύπο του νομού και σε άλλα έντυπα, πάνω σε θέματα εθνικά και κοινωνικά.
Υπήρξα ενεργό στέλεχος στην Τοπική Ένωσι Δήμων Κοινοτήτων ό,που έκανα σημαντικές εισηγήσεις πάνω σε χρόνια προβλήματα που ταλαιπωρούν τις τοπικές κοινωνίες και τα οποία διαρκώς χρονίζουν επειδή υπηρετούν το πολιτικό σύστημα.
Είμαι παντρεμένος με την Κύπρια Μάρω Λεωνίδα με την οποία φέραμε στον κόσμο τέσσερα παιδια.
Τά κύρια ενδιαφέροντά μου είναι η Ελληνική ιστορία και σκέψις, στοιχεία τα οποία σηματοδοτούν την ανθρώπινη πρόοδο σε όλα τα επίπεδα.
Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για τους εξής λόγους :
1ον  Διότι στην ζωή μου υπήρξα πάντα ενεργός πολίτης ο οποίος βοηθούσε ό,που χρειαζόταν.
2ον  Η ευτυχής συγκοιρία να απαρτίσουμε ένα δυνατό ψηφοδέλτιο με αδιάφθορο αρχηγό και με ομάδα δυνατή η οποία συνδυάζει την εμπειρία και το νέο, γεμάτο πάθος και ιδανικά αίμα.
3ον Η προκλησις απέναντι στην ποιο δύσκολη εποχή πού περνά η χώρα μας και η οποία απαιτεί συστράτευσι όλων των ηθικών δυνάμεων για να ανατρέψουμε τά δεινά πού έφερε η ανευθυνότητα σε όλα τα επίπεδα.
Θα θεωρήσω προσωπική μου ευτυχία το να συμβάλλω στα μέτρα των δυνάμεών μου ώστε η νέα γενιά πού σήμερα αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στα κοινά, να πάρει καλό δρόμο και να κατακτήσει τους ορίζοντες που της ανήκουν.


Με εκτίμηση,

Δερματάς Παναγιώτης