Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑΣ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

            ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ  ΤΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

              ΥΠΟΨΗΦΙΑ  ΔΗΜΟΤΙΚΗ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 
        ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ"

         ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ





     Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 29 Δεκεμβρίου 1981.Γονείς μου είναι ο  Εμμανουήλ και η Δέσποινα Πρασίνου.
Κατοικώ και εργάζομαι στον Πειραιά, είμαι όμως δημότης Ερμιονίδας της ιδιαίτερης πατρίδας μου που αγαπώ.
  Σπούδασα στο Εθνικό ωδείο Αθηνών και στο ωδείο Χ.Α.Ν (Νίκαιας),όπου απέκτησα τα εξής πτυχία:
 Πτυχίο Αρμονίας, Πτυχίο Πιάνου και Διεύθυνση Χορωδίας.

     Από το 2002 έως και σήμερα εργάζομαι στον Εκπαιδευτικό Οργανισμό Θεμιστοκλή και στο ωδείο Χ.Α.Ν  ως καθηγήτρια μουσικής και μαέστρος παιδικής χορωδίας και ορχήστρας.

     Παντρεύτηκα το 2007 με το Χρυσόστομο Καντιάνη με τον οποίο απέκτησα δύο παιδιά.

     Όλα αυτά τα χρόνια η χορωδία η οποία διευθύνω  αποτελείται από 40 τακτικά μέλη μαθητών δημοτικού και γυμνασίου και  έχει συμμετάσχει σε Φεστιβάλ Δήμου και Νομαρχίας Αθηνών και Πειραιά  σε Ρεκόρ Γκίνες με μεγάλη επιτυχία. Έχω κάνει πολλά μουσικά αφιερώματα στα οποία έχουν παρευρεθεί σημαντικοί συνθέτες και μουσικοί όπως: Πλέσσας,Σπανός Μαχαιρίτσας ,Μακεδόνας,Σαββόπουλος ,Μαυρουδής κ.α.

     Έχω τιμηθεί με επαίνους από το Δήμο Πειραια ,Δήμο Αθηνών και Unesco.

     Με τη συμμετοχή μου στο συνδυασμό «Δυνατή Ερμιονίδα» του υποψηφίου δημάρχου κ.Γιάννη Γεωργόπουλου πιστεύω ότι θα συμβάλλω κι εγώ στην πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου μας και των συμπολιτών μας.

     Ευχαριστώ από καρδιάς τον κ.Γιάννη Γεωγόπουλο και θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια των προσδοκιών του για μια Δυνατή Ερμιονίδα. Γιατί η γνώση δίνει δύναμη και η μουσική εξευγενίζει και καλλιεργεί νου και ψυχή.



     Όλοι μαζί μπορούμε, γιατί το αξίζουμε!!



Τηλέφωνο επικοινωνίας:

6944557552

Email:


Blog δραστηριοτήτων:
raniaprasinu2.blogspot.gr