Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΣΤΑΪΚΟΥ-ΦΑΣΙΛΗ ΣΟΦΙΑΣ (ΣΟΝΙΑΣ) του ΙΩΑΝΝΗ.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πορτοχέλι.
Σπούδασα Οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιά.
Κατέχω Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στην Οργάνωση και Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και έχω παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εργάστηκα αρκετά χρόνια στο χώρο της Λογιστικής και σήμερα διαθέτω ιδιόκτητο Λογιστικό-Φοροτεχνικό Γραφείο στο Πορτοχέλι.
Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Φασιλή από την Ερμιόνη και έχουμε μια κόρη την Ιωάννα.
Η μεγάλη μου αγάπη για τον τόπο μου αποτελεί τον μοναδικό γνώμονα της ενασχόλησής μου με τα «κοινά» που αυτή τη φορά πραγματώνεται με την υποψηφιότητά μου στον συνδυασμό «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» με τον αξιόλογο φίλο και υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο.
Σε αυτή τη δύσκολη και κρίσιμη εποχή που ζούμε πιστεύω πως η συμμετοχή και η προσπάθεια όλων μας, όσων ζουν, εργάζονται και αγαπούν την  Ερμιονίδα, μπορούν να θέσουν την απαρχή μιας καλύτερης και δημιουργικής πορείας του τόπου μας στην οικονομία, τον πολιτισμό, τον τουρισμό, τον αθλητισμό, την αλληλεγγύη και την εθελοντική δράση.
Στόχος μου δεν αποτελεί η ψήφος σας αλλά η εμπιστοσύνη σας για μια πορεία δημιουργίας και προσφοράς, για μια Ερμιονίδα Δυνατή με δημότες άξιους και ικανούς να πάρουν την τύχη της Ερμιονίδας στα χέρια τους.
 
 
Με εκτίμηση,

ΣΤΑΪΚΟΥ-ΦΑΣΙΛΗ ΣΟΦΙΑΣ (ΣΟΝΙΑ)
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
"ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ"