Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" ΜΠΟΥΡΙΚΑ ΜΑΡΙΑΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ.


Αγαπητοί συμπατριώτες μου στην Θερμησία, ξεκινώντας το «ταξίδι» μου στις δημοτικές εκλογές θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Γιάννη Γεωργόπουλο και την «Δυνατή Ερμιονίδα» για την δυνατότητα που μου δίνει να συμμετέχω στην διαδικασία, βάζοντας και εγώ το λιθαράκι μου ως υποψήφια τοπική σύμβουλος στο χωριό μας.

Αγαπητές μου φίλες και φίλοι, ο τόπος μας νομίζω ότι χρειάζεται καθαρά πρόσωπα, νέες ιδέες ,φρέσκα μυαλά και όραμα για την ανάπτυξή του, για το μέλλον των παιδιών μας και την επίλυση των προβλημάτων μας. Πάνω από όλα όμως σας καλώ να αναλογιστούμε, ότι στις επερχόμενες εκλογές ψηφίζουμε κυρίως «ΔΗΜΑΡΧΟ», δημοτική παράταξη, πρόγραμμα, φιλοσοφία διοίκησης και μετά πρόσωπα δημοτικών και τοπικών συμβούλων. Η ψήφος μας δεν είναι κοινωνική υποχρέωση, ούτε δώρο σε επίσκεψη φίλου, ούτε συγγενική αλληλεγγύη. Είναι και πρέπει να είναι  "επιλογή" ικανών ανθρώπων με ήθος και όρεξη για δουλειά χωρίς συμφέροντα.

Προσωπικά, αναλογιζόμενη καταρχήν το ήθος του κ. Γιάννη Γεωργόπουλου και τις προγραμματικές  θέσεις, ιδέες και φιλοσοφία  του συνδυασμό «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αποφάσισα να συμπορευθώ, ως απλή στρατιώτης  μαζί με την οικογένεια μου, στον  κοινό αγώνα, για ένα καλύτερο αύριο του τόπου μας, της ιδιαίτερης πατρίδας μας και των παιδιών μας.

Αγαπητοί μου συμπατριώτες, σας καλώ όλους προς μια δημιουργική πορεία για την πραγματική αλλαγή του χωριού μας, την ανάδειξη της  φυσικής  και πολιτιστικής μας κληρονομιάς και την ουσιαστική παρέμβαση στα καθημερινά προβλήματα του Δήμου  και του χωριού μας. 

Αν πραγματικά πιστεύετε στο νέο, το ηθικό, το καθαρό τότε δώστε δύναμη στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Γεωργόπουλου και της Δυνατής Ερμιονίδας.

Αν μέσα σε αυτή τη σκέψη, θεωρείτε ότι μπορώ και εγώ να βοηθήσω το χωριό μας, δώστε μου, με την ψήφο σας, την δύναμη να το κάνω.

                  

Πιστεύω ότι όλοι μαζί μπορούμε περισσότερα.

Όλοι μαζί μπορούμε ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και τα παιδιά μας

Όλοι μαζί μπορούμε μια «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» και  μια ξεχωριστή ΘΕΡΜΗΣΙΑ.



Σας ευχαριστώ



Μαρία Μπουρίκα του Νικολάου

Υποψήφια Τοπικός Σύμβουλος Θερμησίας