Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΗ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΝΙΚΟΛΑΟ Δ. ΚΑΤΣΑΒΕΛΑ.




Φίλε, συναγωνιστή και πατριώτη Νίκο,


Με μεγάλη μου έκπληξη πληροφορήθηκα την αναφορά σου στο πρόσωπό μου και την απάντησή σου μέσω γνωστού ιστολογίου της περιοχής μας σχετικά με το σύντομο χαιρετισμό που απήυθυνα, στις 12-5-2014, πριν την ομιλία του αυριανού Δημάρχου Ερμιονίδας και συμπατριώτη μας, κ. Γιάννη Γεωργόπουλου. Θα μπορούσες φυσικά να μου τηλεφωνήσεις, λόγω της μακρόχρονης φιλίας που μας συνδέει, αλλά επέλεξες διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας. Πιο τυπικό και πιο πολιτικό.

Με κατηγορείς λοιπόν, για δήθεν κακοήθειες και κατηγορίες προς εσένα, σχετικά με την ποδοσφαιρική ομάδα του Αστέρα Θερμησίας.

Για την ομάδα του Αστέρα Θερμησίας, φίλε Νίκο και οι δύο πονέσαμε και συναισθηματικά και οικονομικά και το ξέρεις καλα.

Φίλε, συναγωνιστή και πατριώτη Νίκο, οφείλω να ενημερώσω εσένα και τους κακοήθεις πληροφοριοδότες σου, ότι ουδεμία αναφορά έγινε από εμένα κατά το σύντομο χαιρετισμό μου, στην ομιλία του αυριανού Δημάρχου Ερμιονίδας και συμπατριώτη μας, κ. Γιάννη Γεωργόπουλου στη Θερμησία, την 12-5-2014, τόσο στο πρόσωπό σου, όσο και στην ποδοσφαιρική ομάδα του Αστέρα Θερμησίας. Και για του λόγου το αληθές, σε παραπέμπω στο βίντεο της ομιλίας του κ. Γεωργόπουλου το οποίο έχει αναρτηθεί στο ιστολόγιο της «Δυνατής Ερμιονίδας».

Για ποια κακοήθεια μιλάς λοιπόν από μέρους μου και για ποια πολιτικά παιχνίδια μιλάς; Κακοήθεια και πολιτικά παιχνίδια είναι αυτά που κάνουν οι πληροφοριοδότες σου προεκλογικά, χρησιμοποιώντας σε και εκθέτοντάς σε δημόσια. Σε εξέθεσαν δημόσια και ανεπανόρθωτα φίλε Νίκο, μεταφέροντας σου περιστατικά που δεν έγιναν και δεν ειπώθηκαν ποτέ από εμένα.

Και μια φιλική συμβουλή. Καλό θα είναι πριν αποφασίσουμε να πάρουμε χαρτί και στυλό και να γράψουμε δημόσια κάτι, να το διασταυρώνουμε και να είμαστε βέβαιοι. Διαφορετικά εκτιθέμεθα και εμείς και οι πληροφοριοδότες μας.

Θα ανέμενα λοιπόν μια έντιμη και ειλικρινή συγνώμη για την άνευ ουσίας και περιεχομένου αναληθή επιστολή διαμαρτυρίας σου προς το πρόσωπό μου.




Φιλικά

Κώστας Καλαμαράς