Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΑ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ".



Έπειτα από έντονο προβληματισμό για την τύχη του τόπου μας, έχοντας πλέον την εμπειρία και τη γνώση, έπειτα από την οκτάχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά από τη θέση του αντιπροέδρου της δημοτικής κοινότητας Θερμησίας και έχοντας συμβάλλει με όλες μου τις δυνάμεις, κάτω από δύσκολες συνθήκες στην επίλυση χρόνιων προβλημάτων που μάστιζαν τη δημοτική κοινότητα Θερμησίας, όπως νερό, αποχετευτικό, καθαριότητα, αποφάσισα να σταθώ στο πλευρό του ικανού, δημιουργικού, επιτυχημένου συμπατριώτη μας, υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου, θέτοντας υποψηφιότητα ως δημοτικός σύμβουλος με τη «Δυνατή Ερμιονίδα».
Συμπατριώτες και συμπατριώτισσες, όλα αυτά τα χρόνια έμεινα πιστός στις αρχές μου και στις δεσμεύσεις μου. Μακριά από ψέματα, εγωκεντρισμούς, πισώπλατα μαχαιρώματα και ύπουλα συμφέροντα, που πασχίζουν με οποιοδήποτε τρόπο να πάρουν τα ινία του Δήμου, υποθηκεύοντας το μέλλον των παιδιών μας.
Για αυτούς τους λόγους, ζητώ την ψήφο σας, τη στήριξή σας και την εμπιστοσύνη σας στις επερχόμενες δημοτικές εκλογέςτις 18ης Μαίου. Να σταθώ στο πλάι του δικού μας ανθρώπου, Γιάννη Γεωργόπουλου και να τον βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για μια δημιουργική και «Δυνατή Ερμιονίδα». Όλοι μαζί μπορούμε!!!

Με εκτίμηση
Καλαμαράς Κωνσταντίνος
Σύμβουλος δ.κ. Θερμησίας